Retourneren en klachten
Retourneren
Producten die u via baklijst.nl koopt, worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt m.u.v. standaard maten. Producten die u via baklijst.nl uit de categorie "premium collectie" koopt, vallen altijd onder maatwerk. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.
Indien u gebruik maakt van de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen (zie bovenstaande voorwaarden) komen ten hoogste de kosten van terugzending voor uw rekening.
Wanneer u de order betaald heeft zullen wij dit bedrag zo spoedig mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw retourzending, terugstorten op uw rekening.
Mocht een artikel beschadigd bij u aankomen, dan zullen wij, afhankelijk van wat voor schade het betreft, een nieuwe voor u maken. Wij ontvangen graag een mail van u met hierin ook foto's van de schade. Op deze manier kunnen wij het zo spoedig mogelijk voor u oplossen.
Retourprocedure
- Geef uw retourzending per e-mail of telefoon aan ons door.
- Het te retourneren artikel moet binnen 14 dagen na uw melding inclusief orderbevestiging aan ons geretourneerd worden.
- Zorg dat u uw zending voldoende gefrankeerd opstuurt. Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd.
- Het artikel mag niet beschadigd en gebruikt zijn en dient in zo origineel mogelijke verpakking en verzenddoos geretourneerd te worden.
- Wij vergoeden alle door de consument gedane betalingen, inclusief eventuele verzendkosten, zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen na uw melding. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
- Zodra wij het teruggezonden artikel retour hebben ontvangen zullen wij binnen 14 overgaan tot het terugbetalen van uw bestelling.
- Voor de terugbetaling wordt dezelfde betaalwijze gebruikt als bij uw betaling.
- De terugbetaling zal kosteloos geschieden.
- Mocht het binnen 14 dagen nog niet op uw rekening zijn bijgeschreven neemt u dan contact met ons op.
- Wij zullen bij een volledig teruggezonden bestelling het volledige bedrag inclusief de verzendkosten terugbetalen. Mocht u een gedeelte van uw order retour sturen, zullen wij alleen het betaalde bedrag van het teruggezonden artikel terugstorten op uw rekening.
- Indien u gebruik maakt van u herroepingsrecht zijn de kosten voor het retour zenden voor eigen rekening
Klachten
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening of heeft u een klacht over bijvoorbeeld de webshop, één van onze medewerkers of een aan u geleverd product? Dan horen wij dit graag. Wij dragen onze service hoog in het vaandel en alleen met uw feedback kunnen wij deze service nog verder verbeteren.
U kunt een email sturen naar [email protected] o.v.v. klacht, of schriftelijk versturen naar;
Baklijst.nl
Wij nemen binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht contact met u op.
Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over de afhandeling van uw klacht, kunt u ook contact opnemen met de Stichting Webshop Keurmerk, waar Baklijst.nl bij is aangesloten.
Suggesties
Mocht u suggesties hebben om onze webshop te verbeteren of tips die we kunnen gebruiken om onze dienstverlening naar een hoger niveau te tillen of andere tips, dan horen we die natuurlijk graag. U kunt hiervoor het contactformulier gebruiken.